fredag 19 mars 2010

4+3

Idag fick jag hem 20 tester ifrån testlagret och för skoj skull skulle jag kolla och vara säker att jag är inte gravid, första testet vissade direkt positivt blev nervös och skraj så jag öppnade en ny och testade och det var samma svar, blev mer nervös och sprang in till mannen som sover.



Jag väckte min man och sa stämmer detta? Jag har testat två gånger, han kunde inte se så bra när han hade precis öppnat ögonen och

sa -var är strecken

jag sa -här ser du

så sa han -ja jag ser det du är gravid.



Ringde direkt till obstetriska mottagning och bokade tid som jag har redan på måndag hos min specialläkare. Min läkare sa till mig att den dagen jag vet att jag är gravid igen så jag börja med mina Innohep sprutor och så gjorde jag, men gissa vad?! Direkt, första gången hittade jag ett kärl och det gjorde extremt ont men denna smärta kan jag stå ut med bara jag får ett levande barn efter mina tre sena missfall.



Här kan ni se resultatet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar